• To (16:23) dodajcie jedenastke mialo byc juz dawno na Granlandii
  • .... (16:22) Kiedy 53 odc jedenastki...
  • Ande1305 (16:21) Wie ktoś może kiedy będzie odcinek jedenastki??? Nie mogę się doczekać a zawsze jest po 15:20.
  • ale trudne (16:21) Czy mógłby ktoś dodać 53odc. jedenastki moje dzieci już beczą od 16 jak zaraz nie będzie to źle
  • Amcia (16:08) Dodajcie Szczury laboratoryjne
  • Amcia (16:06) Dodajcie proszę szczury laboratoryjne
  • Ziemo Show (16:05) Czekam i czekam na tą jedenastkę
  • Ziemo Show (16:00) Już dawno powinna być jedenastka.
  • AngryGirl (16:00) Ej no kiedy będzie jedenastka???
  • Ziemo Show (15:58) Kiedy będzie jedenastka???????
  • Cojest (15:57) Co jest halo
  • weasel (15:56) Czekam i Czekam na ta jedenastkę i dalej nic
  • kakak (15:54) co sie dzieje nadal nie ma jedenatski ?
  • anka (15:53) czemu nie ma jedenastki
  • Baggguśś (15:48) Dodję 12 wpis xDDDD
  • BAgggggi (15:47) dodaję już 11 wpis xDDDD
  • Gibbbi (15:46) To skandal, że zmieniacie godzinę w wpisach. soy luna jest do dupy
  • o11ce (15:43) może mecz ogląda tą osobą co dodaje jedenastke
  • fires (15:42) gdzie jest jedenastka odc 53
  • BIggggggi (15:31) Już 15:43, a nie ma jedenastki ;-(
  • To (15:29) Jedenastka juz powinna byc a jej nie ma :(
  • bigggggi (15:24) Kiedy bedędzie jedenastka?????
  • To (14:57) po 15:30 bedzie jedenastka :D
  • jedenastka (14:56) kiedy nowy odcinek ?
  • Madi xd (14:41) lunaismy matteo ma powrócić w 5 odc 2 sezonu a luna moze byc potrącona przez auto
  • madi xd (14:39) lunaismy<3 Matteo prawdopodobnie powroci w 5 odc 2 sezonu tak czytalam
  • madi (14:37) lunaismy nie wroci w 5 odc 2 sezonu
  • lunaismy<3 (13:57) czy 2 sezonie matteo będzie mieszkał daleko od luny czy zostanie w tym samym miejscu -przylunie
  • ala (12:42) ale po polsku
  • Ewelain (11:48) Hej kiedy będzie 2 sezom Miraculum ? (na gralandia)
  • lutteo (09:29) 2 sezon soy luny we wrześniu
  • KitkaHero♥ (09:23) kocham soy lunne♥ kiedy 2 sezon po polsku?
  • Max (07:13) soyluna00.blogspot.com są tam odcinki po polsku Soy Luny
  • Max (07:13) soyluna00.blogspot.com są tam odcinki po polsku Soy Luny
  • Max (07:12) soyluna00.blogspot.com są tam odcinki po polsku Soy Luny
» bajki » Witamy w Monster High (2016) » Monster High
Uwaga! Jeśli poniżej nie widzisz bajki, musisz wyłączyć program blokujący reklamy typu Adblock i inne. Po wyłączeniu Adblocka odśwież stronę!
37241 odsłon | ocena: 4.1
Czy podoba Ci się ta bajka?
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
2 + 4 =

EssayPaper (2017-07-26 12:06:03)
EssayErudite.com is the web's leading provider of quality and professional academic writing. When it comes to essay writing, an in-depth research is a big deal. Our experienced writers are professional in many fields of knowledge so that they can assist you with virtually any academic task. We deliver papers of different types: essays, theses, book reviews, case studies, etc. We have thousands of satisfied customers who have already recommended us to their friends. Why not follow their example and place your order today?

DAISI (2017-02-23 20:48:43)
fajne ale niekłućcię się dziewczyny

Hacker (2017-01-22 19:53:54)
Daga Xd wes sie nie relkamuj co

kitka (2016-12-23 17:40:05)
super film naprawde kocham go.Ale ta Mąnika nie rozmumie co to znaczy zgoda ta z filmu oczywiscie.

daga xD (2016-12-11 18:38:32)
daje prezenty a ktoś włama mi zrobi zgłosze go!!!!!!!!!!!!!!!!


Inne bajki »