• Gralandia (18:44) ,,Jestem Franki'' będzie dodane dopiero jutro o 8:00 zawsze tak jest :)
  • SoyLuneczk (18:43) Jutro rano bdz jestem Franky bo w tv leci o 20:05 :) Pozdrawiam
  • Enka (18:41) Soy luna będzie o 20 00 bo widziałam na blogu i na stronie DISNEY
  • SoyLuneczk (18:40) Adranno L odcinek z Soy Luny leci od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:30 Pozdrawiam :)
  • Adrianna L (18:31) Kiedy odc.61 Soy Luny czekam i czekam :) Wie ktos kiedy zostanie dodany?
  • loglady (18:13) SOY LUNA BĘDZIE NIEDŁUGO PO KOŃCÓWCE 61 NA DC
  • aha (18:11) spostrzegawczy jesteście
  • soy luna (17:43) ludzie skoro soy luna na Disney Channel leci o 19:30 to tutaj będzie o 20:40 XDD
  • luna (16:56) kiedy soy luna 61 na granlandii??? bo w disney channel o 19 30 jest 61 odc w tv???
  • Nam (16:13) O której dziasiaj będzie Soy Luna ? :)
  • 3461 (15:42) Dodacie soy lunę, dzisiaj poniedziałek
  • emeczkaa (14:52) kiedy nowy odcinek "Jazda" ????
  • Clexa (13:19) wiecie kiedy będą nowe odcinki jazdy
  • Michelle (12:25) dodajcie akademie tańca prosze
  • Movie (12:19) będzie dzisiaj wgl franki?
  • Movie (12:17) O której godzinie jestem franki?
  • Movie (12:16) o której godzinie odcinek: jestem franki?
  • Film (11:35) Jakie fajne filmy z disney chanell polecacie? *najlepiej te nowsze obejrzałam juz "zamiana"
  • Domi (10:55) O której jest ,,Jestem Franky''?
  • mal (10:50) dziś jestem franki
  • Franky (10:36) Jestem Franky będzie dzisiaj lub jutro ;)
  • Kinia (10:08) Hej, Kiedy nowe odcinki "Jestem Franki"?
  • Nati ciejk (08:16) Hej, dzisiaj Soy Luna i szkoła
  • Luna (08:03) Hej! Dzisiaj kolejny nowy odcinek Soy Luny :)
» bajki » Shrek 2 » Shrek
Uwaga! Jeśli poniżej nie widzisz bajki, musisz wyłączyć program blokujący reklamy typu Adblock i inne. Po wyłączeniu Adblocka odśwież stronę!
34471 odsłon | ocena: 4.1
Czy podoba Ci się ta bajka?
Po powrocie z miesiąca miodowego Shrek i Fiona postanawiają odwiedzić rodziców księżniczki, do których dotarła jedynie wiadomość o ślubie ich córki z prawdziwą miłością jej życia. Młoda para rusza więc do królestwa Far Far Away. Problem jednak w tym, że rodzice Fiony w ogóle nie zdawali sobie sprawy z ciążącej na niej klątwy. W związku z tym rodzice księżniczki byli pewni, iż poślubiła ona kogoś z wyższych sfer, kawalera pokroju Lorda Farquaada - władcy rządzącego zasobnym państwem. Jakież więc jest zdziwienie, kiedy ich zięć okazuje się ważącym ponad 300 kilogramów zielonym ogrem nie przywiązującym wagi do higieny, któremu w dodatku towarzyszy gadający osioł. Szokiem jest również wiadomość, że ich ukochana córka nocą przechodzi straszną metamorfozę. Co gorsza, w tajemniczych okolicznościach ginie siostra Fiony. Przed ogrem i jego kompanią stoi nowe wyzwanie.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
4 + 3 =

o tochodzi! (2017-01-24 16:38:32)
Jak rodzice fiony gadajom ,że ich dawna córka sie zabiła lub ktoś jom zabił przez to że wybrali jej męża to było wtedy kiedy król podsluhiwał fione shreka na balkonie pod wieczór.Pozdrawiam!

MalinkaTV (2016-07-30 02:04:09)
jak to 'ginie śiostra fiony, what the fuck?!

l.G (2016-05-15 12:40:33)
o co chodzi w ,,ginie siostra Fiony"?

ZaCzArOwAnA (2016-01-03 12:50:06)
Hej. Mam pytanko? Czytałam przed chwilą opis filmu (tak z ciekawości bo mi się film włączał) i pisało tam tak : "Co gorsza, w tajemniczych okolicznościach ginie siostra Fiony." Możecie proszę wytłumaczyć o jaką siostrę chodzi ? Bo o ile mi wiadomo to Fiona jest jedynaczką. Dzięki i pozdrawiam :)

duda prezydent (2015-05-11 11:42:34)
ja jestem prezydentem głosujcie na mnie


Podobne bajki »
Inne bajki »