• kisiela (23:16) Zapamiętajcie , że odc. Soy Luny są od poniedziałku do czwartku o godz. 18:00
  • Kisiela (23:13) Ale wiecie ,że Matteo i Luna nawet po polsku nie mówią ? xd -,-
  • kisiela (23:12) Wtf serio? Luna i Matteo jak oni nawet po polsku nie gadają -,- ale wy ogarniacie
  • Ruggero (21:34) Te amo Polonia!
  • Heiiii (20:45) Hi kto oglada Soy Luna ?
  • FB dhvlguk (20:33) Efvfhm!dgfviusfkgviuffghj
  • Lolowatka (20:23) Lolo ten serial nie jest minusem. Pewnie go nawet nie oglądałaś ;)
  • Soy Luna (19:51) La gente no se dan hacia fuera para mí !
  • Claudix (19:46) Lune gra Karol Sevilla która obserwuje mnie na twitterze! Yey!
  • dojol (19:45) I love Soy Luna. Następny od. w poniedziałek.
  • rudziulaaa (19:33) KIEDY SOY LUNA??
  • rudziulaaa (19:32) Kiedy Soy Luna????
  • Karol (19:20) Hola
  • luna (19:18) hej tu ja luna pisze z włoch i uczę się polskiego w tej chwili przetłumaczam z tłumacz google
  • kociara82 (19:17) dodacie radio disney music awards proszę będzie tyle wejść!!?
  • !!! (18:44) Wiem co dalej bd w Soy Lunie !! Umiem nawet dobrze hiszpański :) :0
  • L.L.L. (18:41) Soy Luna jest fantastyczna !! :)
  • Ogar! (18:19) ogarnijcie się dzieci
  • :):):):) (18:08) Gralandia!!
  • ... (18:05) Lunita leci od pn do czw, kolejny odc będzie w pn
  • . (18:04) Lunita leci od pn do czw, kolejny odc będzie w pn
  • Jula <3 (17:06) Kto sie ze mna zgodzi ze Soy Luna jest super ?
  • Gralandia. (17:02) Dodamy więcej odcinków Soy Luny jak tylko będzie to możliwe. Więc bardzo proszę być cierpliwym.
  • Jula (16:48) robicie mi na nerwy kiedy wrescie dodacie cokolwiek a na soy lune czekam przes dwa dni.
  • Niki (16:10) Radio Disney nawet nie było takie ciekawe tylko śpiewali i wręczali nagrogy
  • Winx (14:46) Mateo ze soy luny tak mi sie on bardzo podoba zakochalam sie w nim.
  • Matteo (14:45) hej jestem Matteo z Soy Luny. Tym czasowo jestem w Francji i jadę so Karol Sevilla.
  • Luna (14:37) cześć jestem luna ta prawdziwa czasami wchodzę na granlandie kogo pozdrowić?
  • odpowiadka (14:26) gala radio disney miusic awards nie będzie n gralandi przykro mi
  • luna (14:24) wy gł**cyu soy luna jest ekstra wy to gówno
  • ??? (14:03) Gala Radio Disney Music Awards będzie tutaj ?
  • ???? (14:03) Gala Radio Disney Music Awards będzie tutaj ??
  • wercia005 (13:20) ja tam lubię soy lune i inne filmy oraz bajki a szczególnie chica vampiro ♥♥
  • natka9 (13:02) nie mogę się doczekać 9 odcinka Soy Luna, a wy ?
  • Antosia003 (12:53) Chciałabym taką przyjaciółke jak Luna lub przyjaciela jak Simon !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • what.ever1 (12:50) Ogarnijcie się, dzieci!!
  • demigooods (12:49) Ogarnijcie się, dzieci!!!
  • Okk (11:03) Soy luna jest od poniedziałku do czwartku.Też nie mogę się doczekać
  • majusiaxd (10:51) Dodajcie soy lune plissss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • luna (10:40) ludzie soy luna będzie w poniedziałek bo w piątek tylko powtórki bo moja kol ma disnay chanel
  • LOL (10:16) soy luna jest bardzo fajna!!!!!
  • Nika20333 (10:16) dlaczego tak spamujecie soy luna jeśli tego nie lubicie to nie oglądajcie!!!!♥
  • Nika20333 (10:15) Jeśli macie coś do soy luny po poco oglądacie ci co lubią oglądają a reszta ogarnijcie się!!!♥
  • Oliwia (10:12) Czy bedzie Radio Diseny music awards ?
  • #RZCW (09:58) soy luna to gunwo i nie będzie więcej odcinków!
  • ......... (09:33) nie spamujcie!!!!!!!!!!!
  • ??? (08:54) Kiedy będzie 9 odcinek Soy Luny?
  • Luna (06:40) Pierwsza!!!
Uwaga! Reklamy w darmowym odtwarzaczu mogą instalować niechciane programy, prosimy nie klikać ani nie wysyłać smsów na numery w odtwarzaczu!
20086 odsłon | ocena: 4.2
Czy podoba Ci się ta bajka?
Historia 8-letniego chłopca, który zaczyna tracić wiarę w istnienie Świętego Mikołaja. W Wigilię Bożego Narodzenia zostaje obudzony przez nadjeżdżający pociąg. Osobliwy pan Konduktor zaprasza chłopca w niezwykłą podróż na sam Biegun Północny. Podczas podróży poznaje on trójkę nowych przyjaciół, z którymi przeżyje wiele niezwykłych przygód i, co najważniejsze - odzyska wiarę w Mikołaja.
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
4 + 3 =

BluePanda (2016-03-14 20:59:20)
Bajka mojego dzieciństwa

hakuna (2014-12-27 15:27:36)
moim zdaniem film może być

Alcia (2014-12-22 16:44:29)
Supcio.Genialny film...

weronika (2014-11-19 20:45:35)
czemu jest usunięty to niesprawiedliwe

Klaudia098 (2014-09-07 22:14:28)
Widziałam ten film 3 razy i oglądam go 4 raz jest super ;)


Podobne bajki »
Inne bajki »