• Olciak<3 (20:04) Gaston (nick z gralandi) Możesz nie obrażać soy luny ??? Zatrzymaj swoje opinnie dla siebie
  • felicity (20:03) Jestem głupia: )
  • gaston (20:02) Soy luna jest do dupy
  • luneo (20:01) mateo i luna beda razem!!!! ambar jest bardzo natretna i zazdrosna
  • Super nick (19:59) gralandia jest do dupy
  • gaston (19:59) wedlug mnie gaston i nina powinni byc para!
  • soy luna (19:59) Odcinki Soy luny są około 19 w pon,wt,śr,czw dziś jest pt a więc nie będzie dzisiaj 53 odcinka
  • felicity (19:58) soy luna leci od poniedzialku do czwartku wiec 53 odcinek pojawi sie w poniedzialek
  • naaaatunia (19:57) Kidy nowy odcinek Soy Luny?
  • Dodajcie (19:35) Kiedy kolejny odcinek "Dziewczyna poznaje" świat?
  • Luna (18:55) Kocham Matteo!
  • Super nick (18:52) Kiedy 53 odcinek soy luny?
  • dodajcie (18:37) prosze dodajcie 15 odc jazdy
  • Soy luna (18:17) Kiedy luna!!??
  • soy luna!! (17:57) daniela nie pasuje do simona i luna do matteo!!!!!!!!!!!
  • Zuzia 12 (16:01) Daniela nie pasuje do Simona (Sou Luna)
  • zosia LOL! (15:01) kiedy alex i spółka
  • NocnaStraż (09:50) Nie chcę poniedziałku ale chcę żeby dodali Nocną Straż
  • Hej (09:25) Pierwsza
» bajki » Barbie i Akademia Księżniczek » Barbie
Uwaga! Reklamy w darmowym odtwarzaczu mogą instalować niechciane programy, prosimy nie klikać ani nie wysyłać smsów na numery w odtwarzaczu!


357043 odsłon | ocena: 4.3
Czy podoba Ci się ta bajka?
Akademia Księżniczek to prestiżowa uczelnia, którą od wieków kończyły damy dworu. Blair Willows wygrywa los na loterii pozwalający jej na naukę w niezwykłej Akademii. Dziewczyna jest zachwycona. Wkrótce na jaw wychodzi pewna tajemnica...
Komentarze użytkowników »

Dodaj komentarz

Nick
Treść
5 + 1 =

Love barbie (2016-11-22 20:15:17)
Fajna Barbie i w łąśnie mil tot ty sie sama napij wódki pamiętaj kto kogo przezywa ten sam sie tak nazywa ha ha

toja (2016-11-20 17:57:51)
mil jest fajna a ty kitka jesteś głupia isama masz chrypę wariatko ty dejnie jesteśdziecko gimper no wariatka z terj haha

kitka (2016-11-02 15:27:16)
mil jest głupia bez obrazy niegrzeczna a film jest cool

lunetta (2016-10-21 15:25:11)
lol

mil (2016-10-17 14:16:15)
sama masz hrype wariatko sama apij sie wodki


Podobne bajki »
Inne bajki »